Home » Rozjeď svůj business » ZAČÍNÁTE PODNIKAT? ZAŘIĎTE SI MODERNÍ KANCELÁŘ
Sponzorováno

Ať už modernizujeme starou, nebo zařizujeme novou kancelář, je pravděpodobné, že v ní budeme trávit hodně času. Abychom byli efektivní, je důležité se v ní cítit dobře a mít vše potřebné vždy po ruce. Zajímáte se, jak při zařizování kanceláře postupovat? Máme pro vás návod.

Styl a ergonomie

Konečný efekt samozřejmě bude záviset na celkovém rozpočtu. Pozitivní energii kanceláři dokáže vdechnout i čerstvé vymalování příjemnou kombinací barev. Pokud kancelář zařizujete od podlahy, je důležitý kvalitní kancelářský nábytek. Nezbytné minimum tvoří vhodné psací stoly, kancelářské židle, zásuvkové kontejnery a skříně na dokumenty. V závislosti na velikosti prostoru a počtu nábytkových prvků doporučujeme přenechat rozvržení kanceláře profesionálním odborníkům. Je běžné, že pro vaši kancelář zdarma vytvoří na míru hned několik 3D návrhů respektující design, zvolené barvy a materiály i ergonomii práce.

Vše důležité po ruce

Každodenní práci dokáže znepříjemnit nepořádek na kancelářském stole. Měli bychom na něm uchovávat jen kancelářské potřeby, které používáme téměř každodenně. Pro jejich organizaci slouží praktické kancelářské doplňky jako drátěné programy s kalíšky na psací potřeby, přihrádkami na kancelářské sponky a zásuvkové boxy na dokumenty. Na žádném kancelářském stole nemůže chybět ani vhodně zvolená děrovačka a sešívačka se správnou kapacitou, odvíječ lepicí pásky, případně lepidlo. Samostatnou kategorií zasluhující pozornost je výběr psacích potřeb. Nejoblíbenější jsou dnes tekuté a gelové rollery, o jejichž požitku z psaní si mohli naši rodiče nechat jen zdát.

Pořádek v datech a dokumentech

Desetiminutové hledání souboru či dokumentu se nemusí jevit jako podstatné zdržení. Za rok se ale u jednoho pracovníka může jednat 50 hodin, které by mohl využít produktivněji.

Pro přehledné vedení poznámek vedle kancelářského softwaru nejlépe slouží poznámkový bloček s lepicími lístky a zápisník. Dostupnost dokumentů týkajících se aktuální agendy usnadní zásuvkové boxy na dokumenty na pracovní ploše.

Dlouhodobější archivaci dokumentů vyřeší pákové pořadače, desky, krabice a do nich prospektové obaly (euroobaly) – vše uložené na policích nebo ve skříních. Nudné kancelářské šedi se dnes vyhneme výběrem ze široké palety veselých či decentních barev.

O sdílení dat mezi vybranými uživateli, jejich automatické zálohování a případné streamování se dnes elegantně postará chytré datové úložiště NAS. Pomocí aplikací budete mít ke svým datům přístup z celého světa. Díky rychlým pevným diskům SSD dosahují přenosových rychlostí za zlomek ceny starších řešení. Svá data přenášejte na mobilních šiframi zabezpečených USB flash discích, které díky USB-OTG snadno připojíte i k chytrému telefonu či tabletu.

Bezproblémová kontinuita vašeho podnikání

Protože „čas jsou peníze“, je důležité, aby vaše podnikání nenarušovaly zbytečné výpadky v zásobování spotřebním materiálem. Vyberte si pro zásobování své kanceláře spolehlivého partnera. Nikdy vám tak nedojde kancelářský papír, náplně do tiskárny, potřeby pro prezentaci, občerstvení, ani hygienické potřeby.

Další článek