ČPP zrealizovala ve spolupráci s Klubem českých turistů pohybově zaměřený projekt s názvem ČESKY PĚŠKY. I přes komplikovanou pandemickou situaci se letos podařilo uskutečnit 12 pochodů v 8 krajích České republiky. Účastníci putovali například Po stopách kocoura Mikeše, Za povidlovým koláčem nebo i Za posledním puchýřem.

JOLANA KOLAŘÍKOVÁ
Ředitelka úseku marketingu a PR ČPP
Zeptali jsme se Jolany Kolaříkové, ředitelky úseku marketingu a PR, jak a proč tento projekt vznikl a jaké by mělo být jeho další směřování.
Proč jste si jako pojišťovna vybrali zrovna tento typ projektu?
Za mého dětství bylo naprosto přirozené, že jsme s ostatními dětmi neustále běhali venku, podnikali různé výpravy a pohyb pro nás byl běžnou součástí života. Bohužel v dnešní době vyspělých technologií, překotného rozvoje a neustálého nedostatku času, jsme jako společnost velmi zpohodlněli.
Trávíme spoustu času u počítačů či mobilních telefonů. Přirozeného a zdravého pohybu výrazně ubylo. V naší pojišťovně máme velmi silného sportovního ducha, takže když jsme společně v týmu přemýšleli nad tím, jaký projekt pro veřejnost by nám dával smysl, naprosto logicky nás napadla aktivita spojená s pohybem.
Chtěli jsme také dostat lidi ven do přírody. Od těchto úvah už pak zbýval jen krůček ke spojení s Klubem českých turistů, který pečuje o 43 000 km značených tras po celé České republice. Tak vzniklo velmi unikátní spojení a s ním i projekt Česky pěšky.
Chtěli jsme také dostat lidi ven do přírody.
Obsahem projektu Česky pěšky je tedy jen pohyb v přírodě?
Udržení kondice a zdraví je pro nás jako pojišťovnu velmi důležité. Snažíme se podporovat naše klienty, zaměstnance a partnery, aby žili zdravým životním stylem, ale projekt je zaměřen také na prevenci.
Ve spolupráci s organizací LOONO je připraven workshop na téma prevence zdraví a nejrůznějších onemocnění. Lékaři a studenti představují zábavným interaktivním způsobem, jak máme o své zdraví správně pečovat.
V cíli pochodů je také připraven zábavní program s našimi maskoty, Patem a Matem. Rodiny s dětmi si mohou zahrát připravené hry a soutěžit o zajímavé věcné ceny.

Rodiny s dětmi si mohou zahrát připravené hry a soutěžit o zajímavé věcné ceny.
Rok 2021 pomalu končí, můžete ohodnotit, jak byl projekt úspěšný?
Letošní rok byl pro projekt Česky pěšky pilotním. I přes komplikovanou pandemickou situaci se podařilo uskutečnit celkem 12 pochodů v 8 krajích České republiky. Pochodů se zúčastnilo téměř 14 000 lidí.
Příští rok se můžete těšit na nové trasy, které jsme společně s Klubem českých turistů vybrali. Více informací je možné získat na facebookovém profilu Česky pěšky nebo na webových stránkách ČPP. Účastníci se opět mohou těšit na soutěže a workshopy. Připravili jsme také ještě jedno překvapení, ale to samozřejmě nyní neprozradím.
V TOMTO ČLÁNKU JSTE SE DOČETLI:
- Pohybově zaměřený projekt Česky Pěšky
- Podrobněji o projektu
- Spolupráce s organizací LOONO
- Zábavní program pro rodiny s dětmi
- Plány do roku 2022