Domovská stránka » Inovativní podnikání » KDO JE LETOŠNÍM VÍTĚZEM FRACHISA ROKU?
Inovativní podnikání

KDO JE LETOŠNÍM VÍTĚZEM FRACHISA ROKU?

Ve spolupráci s:
Adobe Stock
Ve spolupráci s:
Adobe Stock

Česká asociace franchisingu (ČAF) vyhlásila vítěze 8. ročníku soutěže Franchisa roku, stal se jím franchisingový koncept OK POINT. Soutěž Franchisa roku již tradičně uděluje ceny v několika kategoriích, a snaží se tak upozornit nejen na úspěšné firmy, ale také na franchising jako efektivní formu podnikání.


Absolutním vítězem Franchisa roku se stal koncept OK POINT zřizovaný společností Broker Consulting. „Být absolutním vítězem v prestižní soutěži je pro nás mimořádnou ctí a odměnou za naši práci a zároveň velkou motivací do budoucna. Poděkování patří našim franchisantům a celému týmu podpory, stejně tak nejvyššímu vedení Broker Consulting za důvěru, kterou jsme od nich před 9 lety dostali,” říká k ocenění Radim Štantejský, projektový manažer projektu OK POINT. 

V čem je OK POINT inovativní?

OK POINT je obchodním místem, které efektivně propojuje nabídku finančních, realitních a bankovních služeb. Díky tomu šetří klienti čas i peníze, protože nemusí zvlášť navštěvovat banku, pojišťovnu či realitní kancelář, vše totiž komfortně vyřídí na jednom místě. Navíc je každá pobočka OK POINTu vybavená moderními technologiemi a většina také vkladovým bankomatem s provozem 24 hodin 7 dní v týdnu.

Cenu veřejnosti získal NATURHOUSE

Franchisingový koncept NATURHOUSE převzal cenu veřejnosti. Majitel master licence NATURHOUSE pro Česko a Slovensko Jan Gonda, prezident České asociace franchisingu, pak převzal cenu za rozvoj a podporu franchisingu.

 „Od prvního dne založení NATURHOUSE v ČR i SR je naším posláním poskytovat výjimečné služby, kvalitní produkty a nezapomenutelné příběhy každému, kdo projde našimi dveřmi. Přibližně po 5 letech práce na trhu a členství v asociaci jsem byl zvolen na základě výsledků práce a šíření franchisingu pomocí systému NATURHOUSE prezidentem ČAF. Podporujeme vzdělání a povědomí o franchisingu. Ocenění za dlouhodobou spolupráci je tak výrazným potvrzením, že se nám celých 15 let tyto cíle daří plnit. Pro mě osobně je to vyznamenání, kterého si nesmírně vážím a zavazuje mě k další práci na poli českého franchisingu,“ uvádí Jan Godla.

Za konceptem NATURHOUSE stojí roky praxe

Tajemství úspěchu léty prověřené metody NATURHOUSE. Spočívá v osobním výživovém poradenství zdarma, dlouhodobé spolupráci výživového poradce s klientem a širokém sortimentu exkluzivních produktů. Zakládá si na vztahu a důvěře, které vznikají mezi klientem a výživovým poradcem.

Porota udělila i další ceny:

Úspěšný zahraniční franchisový koncept: TAB Board

Nezlomná rodinná firma AMSP: Original Beer Spa

Zajímavý perspektivní franchisový koncept: Logiscool

Inovativní nápad ve franchisingu: Contours

Zajímavý franchisový koncept vedený ženou: DOUČOVÁNÍ DOMA

Další článek
Domovská stránka » Inovativní podnikání » KDO JE LETOŠNÍM VÍTĚZEM FRACHISA ROKU?
ADVERTORIAL

BRNO JE MĚSTEM INOVACÍ: JAKÉ JSOU JEHO PRIORITY?

Pokud bychom měli jmenovat jedno město, které v mnoha aspektech své činnosti podporuje inovace, výzkum a vývoj, bylo by to Brno. To ostatně dokazuje skutečnost, že Brno každoročně z rozpočtu města vyčleňuje přes 100 milionů korun, které směřují do oblasti inovačního podnikání, rozvoje talentů a aplikovaného výzkumu. Jak vypadá inovativní přístup Brna v praxi?


Pro lepší život obyvatel Brna i jeho návštěvníků

O každodenní chod Brna se starají městské společnosti, jejichž cílem je najít cesty a podporu pro bezpečnou, šetrnou a ohleduplnou budoucnost tohoto města. Dnes již rezidenti i návštěvníci Brna považují za samozřejmost a standard spolehlivou městskou hromadnou dopravu, která jim slouží ve dne i v noci. A když už jsme zmínili noční život města, neměli bychom rozhodně opomenout inovace v oblasti osvětlení. Technické sítě Brno v ulicích města instalují moderní LED lampy a v nedávné době pořídily i speciální optické senzory, které díky umělé inteligenci pomáhají mapovat pohyb chodců a cyklistů.

Obyvatelům města zkvalitňuje život i digitalizace služeb města, například v podobě e-shopu Brno iD, který přináší 13 typů městských služeb. Cenné informace o městě nabízí otevřený datový portál data.brno.cz, který shromažďuje data o Brně na jednom místě, a webový portál in.brno.cz, kde je mimo jiné k dispozici i publikace Smart City Brno. Ta přibližuje, jak se Brno prostřednictvím nových řešení a přístupů vypořádává s naléhavými výzvami současnosti.

Přehlídkou inovací k budoucnosti města

Co udělat proto, aby se lidem ve městech žilo lépe a aby začlenila inovace do každodenního života? To bude tématem tradiční mezinárodní akce URBIS SMART CITY FAIR, která v Brně proběhne 4. až 6. 6. 2024. Na této brněnské přehlídce se setkají desítky představitelů středoevropských měst a obcí a lídři v inovacích s cílem předat si zkušenosti, nápady a příklady konkrétních řešení, jak správně ve městech rozvíjet koncept Smart City. URBIS SMART CITY FAIR bude tvořen třemi vzájemně propojenými formáty aktivit.

14. listopadu v Brně proběhne URBIS IDEATHON na téma řešení pro chytrá města a dopravu budoucnosti. Na jednodenní URBIS IDEATHON naváže URBIS HACKATHON naplánovaný na 25. 4. 2024. S výsledky obou těchto akcí se bude pracovat v konferenční části URBIS SMART CITY FAIR 2024.

Odpověď na otázku, jak řešit městské problémy, nachází i meziuniverzitní studentská soutěž MUNISS, do které se za účasti města zapojují talentovaní univerzitní studenti. Na talentované doktorandy zase myslí stipendijní program Brno Ph.D. Talent, který rozvíjí jejich schopnosti v oblasti strategického řízení výzkumu.

Další článek