• Sponzorováno
    ZAČÍNÁTE PODNIKAT? ZAŘIĎTE SI MODERNÍ KANCELÁŘ
    Ať už modernizujeme starou, nebo zařizujeme novou kancelář, je pravděpodobné, že v ní budeme trávit hodně času. Abychom byli efektivní, je důležité se v ní cítit dobře a mít vše potřebné vždy po ruce. Zajímáte se, jak při zařizování kanceláře postupovat? Máme pro vás návod. Styl a ergonomie Konečný efekt samozřejmě bude záviset na celkovém rozpočtu. … Pokračovat
    Podnikání
    OUTSOURCING MĚNÍ ZPŮSOB, JAKÝM FIRMY NAKUPUJÍ PRÁCI
    Současná generace mění práci jednou za 7 let. Budoucí generace bude mít 7 prací v jeden okamžik. I to je jeden z důsledků změn, které s sebou přináší digitální inovace. Ty nejen že umožnily lidem pracovat na dálku a odkudkoli, ale zejména změnily způsob, jakým lidé i firmy uvažují o práci i volném čase.
    Sponzorováno
    POJIŠŤOVNA VÁM ULEHČÍ I V TĚŽKÉ ŽIVOTNÍ SITUACI
    Patricia Lepšíková pracuje v pojišťovně Slavia jako ředitelka underwritingu neboli upisovacích rizik. Vede desetičlenný tým a v pojišťovnictví se pohybuje třicet let. Jaké byly vaše začátky v pojišťovnictví? Začínala jsem od píky, a to v roce 1989 jako písařka pojistek. V té době to byl převážně mužský svět, přesto jsem se nesetkala s žádnými ústrky … Pokračovat
    efektivita
    PETR LUDWIG VÍ, JAK NEZTRÁCET ČAS
    Jako odborník na time management a osobní rozvoj pořádá přednášky, workshopy a o napsal i populární knihu o prokrastinaci. Co radí, abyste byli úspěšní a efektivní?
    Podnikání
    TŘI FAKTORY PRO ÚSPĚCH VAŠEHO PODNIKÁNÍ VE FRANCHISINGU
    Ve světě franchisingu je možné vydělat velké peníze, ale než přijde úspěch, vyžaduje to schopnosti a tvrdou práci. 1. Učte se pracovat s lidmi.  Ne každý může být franchisantem. Ti nejlepší mají vysokou pracovní morálku a umí pracovat s lidmi. I když tyto schopnosti nemáte, s trochou praxe a trpělivosti se můžete zdokonalit. Jděte příkladem. Ochotně a se zaujetím … Pokračovat