• PARTNEŘI PROJEKTU

  • Ženy v businessu
    ANNA MAREŠOVÁ: ZPĚTNÁ VAZBA KLIENTEK MI DÁVÁ SÍLU
    Úspěšná designérka a zakladatelka společnosti Whoop·de·doo, Anna Marešová, navrhuje erotické a menstruační pomůcky ryze české výroby, za které získala řadu prestižních ocenění. Jaký je její pohled na design, udržitelnost a jak vnímá svět businessu?  Myslíte, že i v oblasti designu jsou patrné trendy udržitelnosti a odpovědnosti? Jsou. Bohužel někdy se jedná opravdu jen o trendy. Zabalit … Pokračovat
    Ženy v businessu
    O INKLUZI A DIVERZITĚ VE SPOLEČNOSTI PHILIP MORRIS
    O zastoupení žen i možnosti kariérního růstu ve společnosti Philip Morris International (PMI), která je největším výrobcem a prodejcem tabákových výrobků v ČR, jsme se bavili s People & Culture manažerkou Michaelou Prajerovou z Philip Morris ČR. Společnost PMI zaměstnává řadu žen. Jaké je však jejich zastoupení na vedoucích pozicícha v managementu? S naší vizí … Pokračovat
    Sponzorováno
    PROČ BY MĚLY FIRMY ŘEŠIT ROZDÍLY VE MZDÁCH ŽEN A MUŽU?
    Platová nerovnost zůstává jedním z klíčových problémů, které hýbou pracovním trhem. I když by to tak podle zákonů být nemělo, procentuální rozdíly mezi odměňováním žen a mužů na stejných pozicích zůstávají v Česku dvojciferné. Rovnost žen a mužů je v České republice zakotvená v Listině základních práv a svobod a podle zákoníku práce paragrafu 110 … Pokračovat
    Ženy v businessu
    BÁRA REKTOROVÁ: PROČ JSEM ZAČALA PODNIKAT
    Bára Rektorová je zakladatelkou úspěšného konceptu Sushiqueen. Proč se rozhodla podnikat, co jí pomohlo dostat se na gastronomické výsluní, i na jaké překážky naráží, nám prozradila v rozhovoru.
    Podnikání
    ŽENY – HYBATELKY RODINNÝCH FIREM
    Ženy hrají v byznysu možná větší roli, než by se na první pohled mohlo zdát podle jejich zastoupení v top managementech velkých společností. Výkon ekonomiky totiž podstatně ovlivňují i malé a střední podniky (SME). V souhrnném HDP Evropské unie tvoří tyto podniky nadpoloviční většinu. Velká část těchto společností, konkrétně 85 %, přitom patří mezi rodinné firmy, v nichž mají ženy důležité … Pokračovat