Home » Ženy v Businessu » ÚSPĚŠNÉ ŽENY
Ženy v Businessu

ÚSPĚŠNÉ ŽENY

To, že pomáhat je krásné, nám potvrzuje již několik let Nadace Krása pomoci. V jejímž čele stojí Taťána Gregor Brzobohatá, která různými způsoby podporuje seniory v naší zemi. U nadace ale její aktivity nekončí.

Patříte k úspěšným českým topmodelkám a téměř 12 let jste předsedkyní nadace Krása pomoci. Můžete nám sdělit, jak konkrétně se angažuje-te, popřípadě v jakých dalších oblastech?

V mojí komerční práci se stávám součástí týmů svých klientů, věnuji se i kreativě a vývoji kampaní, PR a komunikaci na sociálních sítích. Tedy hned vedle focení a natáčení jsou to právě tyto oblasti, ve kterých se ráda realizuji. Mám díky tomu prostor být opravdovou součástí týmu a se svými klienty “love brands” spolupracuji na exkluzivní a většinou dlouhodobé bázi. V neziskové oblasti se plně věnuji Nadaci Krása pomoci, kde působím jako předsedkyně správní rady, jsem zároveň výkonnou součástí týmu, věnuji se fundraisingu, podílím se na tvorbě projektů, PR, setkávám se s našimi klienty i partnery. Spolupracujeme jak s vládou a vybranými ministerstvy, kde lobbujeme za změny legislativy, tak s ostatními neziskový-mi organizacemi. Propojujeme naše klienty se sociálními službami, které jim pomáhají žít co nejdéle a důstojně v domácím prostředí.

Jste nádherná žena a jediná držitelka titulu Miss World. Setkala jste se někdy ve spojitosti s tímto titulem s předsudky nebo podceňováním Vaší osoby? Jakým způsobem jste tomu čelila a co byste poradila dalším ženám?

Jistě, myslím, že se s tím se-tkal naprosto každý, muž či žena, bez rozdílu. Rozhodně se nenechte otrávit a věřte tomu, že když Vás někdo shazuje nebo podceňuje, má on sám mnoho starostí s tím, co si něm myslí ostatní.

Moje rada? Nezabalte to, ni-kdy! Najděte v sobě ty silné stránky a na tom stavte. Buďte sami sebou, jste jako jedinec naprosto výjimeční. Nikdo na světě není jako vy! Za sebe mohu říct, že se snažím dělat svoji práci nejlíp jak umím a zároveň mám přirozenou motivaci na sobě dál pracovat. A je fakt, že podobné situace naopak dokážou člověka skvěle motivovat k lepším výsledkům. A to je ve finále ta nejlepší odpověď na podobné výroky ostatních.

Mnoho firem považuje diverzi-tu za nezbytnou součást jejich CSR aktivit. Jaký je Váš názor na přístup firem k této problematice?

Že by diverzita rozhodně ne-měla být součástí CSR, kam běžně spadá spíš dobročinnost, případně udržitelnost a vliv na okolí apod. A zapojování žen, případně starších lidí, cizinců nebo jakoukoli další „jinakost“ vyberete, do pracovních kolektivů není nic takového. Měl by to být přede-vším zájem firmy, protože skrz diverzitu může dosahovat lepších výsledků. Různorodý tým je efektivnější, kreativnější a dokáže oslovit také různorodou skupinu zákazníků firmy.

NADACE KRÁSA POMOCI

Nadace KRÁSA POMOCI byla založena v roce 2008. Od této doby rozdělila mezi projekty pomáhající seniorům po celé ČR přes 31 milionů korun.

Další článek