Skip to main content
Domovská stránka » Podnikání » SNÍDANĚ DĚLAJÍ BUSINESS
  • Podnikání

    SNÍDANĚ DĚLAJÍ BUSINESS

    Ve spolupráci se společností Business for Breakfast
    Ve spolupráci se společností Business for Breakfast

    Čas je komodita, jejíž nedostatek řeší asi většina podnikatelů. Současná situace je taková, že kolem sebe máme množství informací, výzev, problémů a příležitostí, kterými se musíme zabývat. Stejně tak kolem sebe najdeme řadu lidí, se kterými se chceme nebo musíme setkat. Jsme nuceni se rozhodovat, co je pro nás prioritou, a to může být pro spoustu z nás nekomfortní.

    Podnikatelské kluby Business for Breakfast ale poskytují řešení. Je jím pravidelné setkávání se se stejnými lidmi a budování dlouhodobých vztahů. To možná nekoresponduje s naším nastavením řešit vše „teď a tady“ a je tedy možné, že to na začátku může působit neefektivně. Opak je však pravdou. Za každým z nás je totiž obrovský přesah v podobě kontaktů, zajímavých propojení, zkušeností či informací. A ty se nerozdávají na potkání. 

    „Důvody jsou různé. Buď proto, že se lidé dobře neznají, nebo proto, že když se setkáte 2x do roka, na všechna témata se nedostane. Většinou se věnujeme aktuálnímu tématu, které řešíme.  Pokud se ale pravidelně setkáváme, můžeme své kolegy požádat v podstatě o cokoliv. A oni vám rádi pomůžou, protože ví, že se příště mohou na oplátku obrátit na vás,“ vysvětluje Kamila Zárychtová.

    Jednou z klíčových věcí je pro BforB podpora malých a středních podnikatelů přímo v místě jejich činnosti.

    Právě budování kvalitních dlouhodobých obchodních kontaktů a vztahů je hlavním cílem, který podnikatelské kluby BforB mají. Podle Kamily Zárychtové k jejich budování a rozvíjení přispívají právě pravidelná setkávání se stejnými lidmi, tedy členy klubů. Díky nim totiž získávají příležitost otevřeně komunikovat s dalšími členy a také říci si o to, co právě potřebují. A nemusí to být jen zakázky a doporučení. „Jako člena vás vaši další kolegové propojí s lidmi, které zrovna potřebujete, poradí vám, obohatí vás svým úhlem pohledu a v neposlední řadě vás na základě dobré zkušenosti doporučí jako dobrého dodavatele svému okruhu lidí,“ doplňuje Zárychtová.

    Jednou z klíčových věcí je pro BforB podpora malých a středních podnikatelů přímo v místě jejich činnosti. Za dobu 10 let činnosti v České republice se díky tomu BforB, co do počtu klubových setkání, stalo největší eventovou agenturou v zemi, která v nejrůznějších koutech republiky pořádá měsíčně průměrně 120 akcí měsíčně a všechny se zaměřením na rozvoj podnikání a růst podnikání členů jejich klubů.

    Next article