Domovská stránka » Podnikání » CHUŤOVÝ ZÁŽITEK ČI ZAČÁTEK PODNIKÁNÍ? TATO SPOLEČNOST NABÍZÍ OBOJÍ
ADVERTORIAL

Značka Subway® představila menu plné nových ingrediencí. Nabídku změnila nejvíce za posledních dvacet let. Flavour station pomáhá hostům vynést chuťový zážitek na další úroveň. Značka chce menu obnovovat častěji. 

Nové menu v Subway

Značka Subway představila ve svých restauracích přes dvacet nových a vylepšených ingrediencí. Za účelem nabídnout hostům další chuťové zážitky se rozhodla nabízet i zcela nové produkty.  Změna proběhla na konci srpna, kdy se zároveň slavilo výročí založení společnosti.  

Subway představila novou Flavour station, nacházející se na konci přípravného pultu. Hosté v ní najdou speciální ingredience, kterými mohou ochutit svůj sendvič, salát nebo wrap. „Když přemýšlíme, jak zlepšit hostům zážitek, vycházíme z naší tradice. Tou je unikátní možnost nechat si jídlo připravit přímo před vámi a dle svých představ. Flavour station je ta třešinka na dortu, dodá extra chuť každému jídlu,” vysvětluje Martin Princ, oblastní ředitel pro střední a východní Evropu.

I když je Flavour station na pohled malá, je v ní schovaných přes 12 omáček. Mezi ty patří například sladká chilli, veganská česneková**, vinaigrette, populární medová hořčice či BBQ, obě s vylepšenou recepturou. Své jídlo si host může zdarma dochutit například křupavou cibulkou, chilli vločkami nebo oblíbenými papričkami Jalapeños. 

Originální menu má hostovi pomoci s výběrem

Značka se rozhodla změnu využít i pro zlepšení vizuální stránky svého menu a navigace. „Poprvé v historii jsme pro české restaurace vyvinuli původní menu. Chtěli jsme hostům ulehčit orientaci v nabídce a také v přípravě jídla. To bylo pro designéry nejdůležitější zadání,” sdílí marketingový ředitel Milan Obetko. „Byla to určitě výzva, vzít něco co Subway používal tolik let, a kompletně to změnit. Výzva určitě, ale velice vzrušující!

Vyvíjené menu muselo pojmout nové sendviče, tři proteinem nabité velké saláty a wrapy. Jak je u Subway zvykem, nesmělo chybět mnoho druhů zeleniny. Hosté si nyní sendviče mohou nechat připravit na třech nových chlebech, včetně bezlepkového*. Velkým překvapením jsou u značky snacky. Subway vyvinulo výživný müsli chléb plněný krémovým sýrem, kuřecí a vegetariánskou quesadillu. Novinkou je také malý salát, který se doporučuje jako doplněk k jakémukoli produktu.  

Změn se nechce Subway vzdát ani v blízké budoucnosti

Značka provedla velice výraznou změnu. Zejména když uvážíme, že se hlavní menu za posledních dvacet let moc nezměnilo. Největší řetězec na světě nechce teď usnout na vavřínech a plánuje menu revitalizovat daleko častěji.

„Chceme na nabídce ingrediencí pracovat kontinuálně a nové produkty nabízet po delší část roku. Hosté musí mít možnost vyzkoušet novinky. Když jim zachutnají, svou volbu při příští návštěvě zopakovat. Odkloňujeme se od krátkodobých nabídek. Raději budeme investovat do prémiových ingrediencí, které okoření každý sendvič nebo salát. Jako vždy je náš cíl šťastný zákazník, který se k nám rád vrátí,” uzavírá velké téma Martin Princ. 

*Subway bezlepkový chléb se vyrábí v bezlepkovém závodě a každá porce je jednotlivě balená. Může ale během přípravy přijít do styku s jinými potravinami, které lepek obsahují. 
**V Subway lze připravit plnohodnotné veganské produkty. Avšak díky povaze přípravy mohou veganské produkty přijít do styku s neveganskými. 

Chcete-li se stát se franšízantem Subway, registrujte se zde.

Pro více informací kontaktujte:
Irena Očková
Subway Communication Specialist
E-mail: [email protected]
+420 728 645 057 

Další článek
Domovská stránka » Podnikání » CHUŤOVÝ ZÁŽITEK ČI ZAČÁTEK PODNIKÁNÍ? TATO SPOLEČNOST NABÍZÍ OBOJÍ
Podnikání

Kvalitní hotel, dobré jídlo a klimatizovaný sál jsou základ dobré konference nebo obchodního jednání. Není ale stejně důležitá cesta? Naštěstí může díky třídě Premium Economy dnes létat v maximálním pohodlí každý z pozvaných.

MICE je zkratka z anglických slov Meetings, Incentives, Conferencing & Exhibitions. Česky se překládá jako Setkání, motivace, konference a výstavy. Někdy se jí také říká prostě kongresová turistika. Zažil ji každý, kdo někdy letěl na mezinárodní pracovní schůzku, brífink nebo třeba obchodní jednání. A jen málokdo na takovou cestu nerad vzpomíná. MICE turistika je totiž vždy spojená s vysokou úrovní služeb. Ať už je to ubytování, stravování, konferenční prostory nebo večerní program, vždy by měla minimálně příjemně překvapit.

Delegáti a pořadatelé MICE akcí to dobře vědí a umí naplánovat celou konferenci či jednání ke spokojenosti všech pozvaných. Stejně tak ale musí umět udržet náklady na uzdě. Aby nemuseli šetřit na kvalitě, využívají často partnerství s hotely či kongresovými centry.

Jak na dopravu?

Není to ale jen o ubytování a aktivitách, nýbrž také o cestování. Například Lufthansa Group nabízí delegátům možnost spolupráce, která jim umožňuje nakupovat letenky pro účastníky akce za výhodnější cenu. Kromě toho nabídne flexibilní rezervace letenek pro případ nečekaných změn. Netýká se to přitom pouze linek, které provozuje přímo Lufthansa. Díky mezinárodní spolupráci lze v programu využívat například i letů Austrian, Air Canada, Air China, ANA, Brussels, Eurowings, LOT, SWISS nebo United.

Nízká cena, prémiový komfort

Další výhodou je kupříkladu možnost objednat účastníkům akce sedadla třídy Premium Economy. Lze je pořídit za příznivou cenu a nabídnou mnohem lepší komfort. Cestující mají až o polovinu více prostoru. Mohou si nechat odbavit dvě velká zavazadla, jídlo jim stevard či letuška naservíruje důstojně z porcelánu. Na letišti navíc získají vstup do vybraných lounge Lufthansa Group.

Takové partnerství nepřináší užitek jen cestujícím, ale i pořadatelům. Mohou s ním dosáhnout na skvělé ceny a přátelské podmínky pro případ nečekaných změn či rušení letů. Navíc se zbaví poplatků zprostředkovatelům a v neposlední řadě mohou sbírat body. Ty pak mohou vyměnit za letenky, rezervace lepších míst, VIP služby nebo také půjčení auta přímo na letišti.

Výhody partnerství s aerolinkou:

  • Výhodné ceny letenek
  • Úspora celkových výdajů
  • Lety po celém světě
  • Vysoká míra flexibility
  • Okamžitá dostupnost letenek
  • Výběr třídy podle vlastních možností

Více se dočtete na www.partnerplusbenefit.com

Další článek