Domovská stránka » Podnikání » CHUŤOVÝ ZÁŽITEK ČI ZAČÁTEK PODNIKÁNÍ? TATO SPOLEČNOST NABÍZÍ OBOJÍ
ADVERTORIAL

Značka Subway® představila menu plné nových ingrediencí. Nabídku změnila nejvíce za posledních dvacet let. Flavour station pomáhá hostům vynést chuťový zážitek na další úroveň. Značka chce menu obnovovat častěji. 

Nové menu v Subway

Značka Subway představila ve svých restauracích přes dvacet nových a vylepšených ingrediencí. Za účelem nabídnout hostům další chuťové zážitky se rozhodla nabízet i zcela nové produkty.  Změna proběhla na konci srpna, kdy se zároveň slavilo výročí založení společnosti.  

Subway představila novou Flavour station, nacházející se na konci přípravného pultu. Hosté v ní najdou speciální ingredience, kterými mohou ochutit svůj sendvič, salát nebo wrap. „Když přemýšlíme, jak zlepšit hostům zážitek, vycházíme z naší tradice. Tou je unikátní možnost nechat si jídlo připravit přímo před vámi a dle svých představ. Flavour station je ta třešinka na dortu, dodá extra chuť každému jídlu,” vysvětluje Martin Princ, oblastní ředitel pro střední a východní Evropu.

I když je Flavour station na pohled malá, je v ní schovaných přes 12 omáček. Mezi ty patří například sladká chilli, veganská česneková**, vinaigrette, populární medová hořčice či BBQ, obě s vylepšenou recepturou. Své jídlo si host může zdarma dochutit například křupavou cibulkou, chilli vločkami nebo oblíbenými papričkami Jalapeños. 

Originální menu má hostovi pomoci s výběrem

Značka se rozhodla změnu využít i pro zlepšení vizuální stránky svého menu a navigace. „Poprvé v historii jsme pro české restaurace vyvinuli původní menu. Chtěli jsme hostům ulehčit orientaci v nabídce a také v přípravě jídla. To bylo pro designéry nejdůležitější zadání,” sdílí marketingový ředitel Milan Obetko. „Byla to určitě výzva, vzít něco co Subway používal tolik let, a kompletně to změnit. Výzva určitě, ale velice vzrušující!

Vyvíjené menu muselo pojmout nové sendviče, tři proteinem nabité velké saláty a wrapy. Jak je u Subway zvykem, nesmělo chybět mnoho druhů zeleniny. Hosté si nyní sendviče mohou nechat připravit na třech nových chlebech, včetně bezlepkového*. Velkým překvapením jsou u značky snacky. Subway vyvinulo výživný müsli chléb plněný krémovým sýrem, kuřecí a vegetariánskou quesadillu. Novinkou je také malý salát, který se doporučuje jako doplněk k jakémukoli produktu.  

Změn se nechce Subway vzdát ani v blízké budoucnosti

Značka provedla velice výraznou změnu. Zejména když uvážíme, že se hlavní menu za posledních dvacet let moc nezměnilo. Největší řetězec na světě nechce teď usnout na vavřínech a plánuje menu revitalizovat daleko častěji.

„Chceme na nabídce ingrediencí pracovat kontinuálně a nové produkty nabízet po delší část roku. Hosté musí mít možnost vyzkoušet novinky. Když jim zachutnají, svou volbu při příští návštěvě zopakovat. Odkloňujeme se od krátkodobých nabídek. Raději budeme investovat do prémiových ingrediencí, které okoření každý sendvič nebo salát. Jako vždy je náš cíl šťastný zákazník, který se k nám rád vrátí,” uzavírá velké téma Martin Princ. 

*Subway bezlepkový chléb se vyrábí v bezlepkovém závodě a každá porce je jednotlivě balená. Může ale během přípravy přijít do styku s jinými potravinami, které lepek obsahují. 
**V Subway lze připravit plnohodnotné veganské produkty. Avšak díky povaze přípravy mohou veganské produkty přijít do styku s neveganskými. 

Chcete-li se stát se franšízantem Subway, registrujte se zde.

Pro více informací kontaktujte:
Irena Očková
Subway Communication Specialist
E-mail: [email protected]
+420 728 645 057 

Další článek