Domovská stránka » Inovativní podnikání » PROPADNĚTE KOUZLU TISKAŘSKÉ TRADICE. ARMOR TISKNE ÚSPORNĚ, KVALITNĚ A ŠETRNĚ K PŘÍRODĚ
ADVERTORIAL

Že průmyslová výroba a udržitelnost nemohou plout na stejné vlně? Že tradiční, více než stoleté výrobní know-how nemá na dnešním trhu sebemenší šanci? Ponořte se spolu s námi do světa jedinečných tiskových technologií Armor a my vám ukážeme, že i zdánlivě nepravděpodobné věci se mohou stát skutečností.

JAN MÁRA

Director of Sales AOP, ARMOR

Tisku předcházely knihy a tuš

Praotcem tiskovým technologiím byl vynález knihtisku z roku 1440. Vůbec první počítačová tiskárna vznikla v dílně matematika Charlese Babbage původem z Londýna, stalo se tak na počátku 19. století. Byť dnešní doba setrvává pod nadvládou online nástrojů, tištěné slovo si i nadále uchovává svou výjimečnost a vývoj odvětví s tiskovinami se tak neustále žene kupředu.

Příběh společnosti Armor se začal psát roku 1922. Tehdejší firma Galland & Brochard se zabývala mimo jiné výrobou tuší a tři roky nato se zrodila značka Armor. Společnost rychle rostla a v roce 1997 založila pobočku v České republice. V roce 2022 oslavila 100 let na trhu.

Armor mění vizi v realitu

Stoleté zkušenosti, odborný výzkum a vize lepší, zelenější budoucnosti – to jsou hlavní pilíře vedoucí společnosti v oboru tiskových technologií. Armor si zakládá na výrobě a dodávkách prvotřídních produktů, které slouží dnešní a nijak neublíží té budoucí generaci. Důkazem je mimo jiné členství v mezinárodní iniciativě Global Compact. Ta dbá na pracovní etiku či ochranu životního prostředí, díky čemuž je tisk plně bezodpadový. Všechny produkty jsou navíc 100% recyklovatelné.

Tiskněte s Armorem i vy

Služby jsou rozmanité. Sortiment zahrnuje vše od inkoustových, tonerových kazet přes velkoformátový či 3D tisk až po možnost monitoringu, kompletní správy tiskáren a následného zpětného odběru prázdných kazet.

Řádná certifikace je pro Armor důležitá, na tonerové a kopírkové kazety se proto vztahuje doživotní záruka. Pakliže by i vaše firma chtěla využít těchto služeb, Armor nabízí možnost nezávazného auditu. Za pomoci speciální aplikace se určí reálná vytíženost vašich tiskáren a na základě toho bude vystaven návrh skutečných tiskových nákladů na míru. Jedná se o nezávaznou a bezplatnou konzultaci.

Šetřete přírodu i finance

Díky šikovné kalkulačce si navíc sami spočítáte, kolik ušetříte. Mimo výrazné snížení ekologické stopy z každé vytištěné stránky se vaše celková úspora může vyšplhat na 30 až 50 % oproti tomu, co byste zaplatili jinde. A zatímco vaše náklady klesají, kvalita tisku zůstává na špičkové úrovni. Tiskněte zodpovědně!

Nyní je ta správná chvíle na upgrade vaší tiskárny!
Sleva 30 % na vše s kódem OWA30.
Další článek
Domovská stránka » Inovativní podnikání » PROPADNĚTE KOUZLU TISKAŘSKÉ TRADICE. ARMOR TISKNE ÚSPORNĚ, KVALITNĚ A ŠETRNĚ K PŘÍRODĚ
ADVERTORIAL

Mnoho společností se snaží snížit své náklady, což není jednoduché. Významné úspory lze ale najít v efektivnější správě vozového parku. Naprosto klíčový je tedy výběr vhodného dodavatele elektronické knihy jízd.


Jak snížit náklady firmy? Mzdy zaměstnanců se snižují těžko a ostatní provozní náklady nepřinášejí požadovanou úroveň snížení. Jednou z největších nákladových položek je vždy správa vozového parku. Ale co s ním? Snížit počet vozidel? Omezit jízdy? Jak? Všechny otázky pomůže zodpovědět systém evidence jízd. Při výběru elektronické knihy jízd se proto vždy zaměřujte na následující:

1. Nabídky

Vybírejte z více nabídek a srovnávejte. Dejte si ale pozor, jestli srovnáváte podobné vlastnosti systémů. Je zbytečné mít kvůli minimální úspoře o třídu horší systém.

Jak vypadá analýza jízdního stylu řidiče nákladních vozidel?

2. Počet instalací

Sledujte kolik mají jednotlivé systémy instalací. Pokud vám to dodavatel nebude chtít sdělit, rovnou se s ním rozlučte. Určitě byste měli dát pozor na menší společnosti, neboť si pořizujete systém na roky a stabilita společností nemusí být vždy dostatečná. Nový dodavatel by měl operovat minimálně s 10 000 vozidel.

3. Zákaznická péče

Zjistěte si úroveň zákaznické péče. Všichni správní poskytovatelé mají své zákaznické linky. Pokud by vám měl dělat podporu stejný člověk, který systém nabízí, není to dobrá cesta.

4. Montáže

Prověřte si, kdo vám do vozidel bude montovat zařízení. U externích techniků dejte pozor na způsob montáže. Ve většině případů provádějí montáž jen jako jednorázovou zakázku, aniž by jim záleželo, jak bude systém v budoucnu fungovat. Pokud má dodavatel vlastní techniky, bude vše pod kontrolou.

Už znáte kamerový systém asistence řidiče ADAS?

5. GPS jednotka

Dejte pozor na dodaný HW, zejména na GPS jednotky. Měly by splňovat evropské normy. Ideální jsou ty vyrobené v EU. Předejdete tak případným problémům s poškozením vozidla. Určitě si dejte pozor na levné asijské výrobky bez evropské homologace.

6. Sběrnice vozidla

Dodavatel by měl vyčítat informace ze sběrnice vozidla CAN (osobní a dodávková vozidla) nebo FMS (nákladní vozidla a stroje). Připravte si seznam vozidel s názvem modelu a rokem výroby a vše si ověřte u dodavatele. Pokud neumí některá vozidla připojit, zvažte jeho výměnu. Poskytne vám totiž o vozidlech velmi limitované informace. Počet ujetých km v knize jízd nebude souhlasit se skutečností, nebude možné analyzovat PHM apod. Prověřte si také, zda je připojení ke sběrnici kontaktní či bezkontaktní. Bezkontaktním čtením předejdete problémům s elektronikou vozidla. Jedná se o investici v řádu několika stokorun, která ochrání mnohem větší hodnotu.

Dispečerské pracoviště – zobrazení vozidel v reálném čase

7. CNG a elektromobily

Pokud využíváte vozidla s CNG pohonem nebo elektromobily, ujistěte se, že vám dodavatel umožní sledovat dvě paliva nezávisle. U elektromobilů pak jednoznačně musíte mít k dispozici informace o stavu akumulátorů, nabíjení a spotřeby.

8. Palivové sondy

V případě, že provozujete nákladní vozidla, pracovní či lesní stroje nebo zemědělskou techniku a chcete mít po kontrolou PHM i v případě, že je vozidlo vypnuto, je dobré instalovat externí palivové sondy. Určitě si ale nechte nejprve doložit reference. Nezkušení dodavatelé vás mohou nemile překvapit.

9. Mobilní aplikace

Systém má dnes standardně i svoji mobilní aplikaci. Ta musí podporovat alespoň základní informace jako je seznam vozidel, jejich aktuální polohy, knihu jízd, plánované úkoly a události (alerty).

10. Cenové a záruční podmínky

Obchodní modely všech provozovatelů jsou podobné – zákazník si koupí GPS jednotku a platí paušální poplatek. Můžeme tedy snadno srovnat ceny. Dejte pozor na skryté poplatky za SIM kartu, servisní poplatky za SW apod. Nechte si vždy připravit nabídku na jeden paušál, který zahrnuje vše. Dále si určitě srovnejte záruku na dodané GPS jednotky. Určitě nechcete platit novou jednotku po 2 letech provozu. Někteří dodavatelé mají ale záruku na GPS jednotky po celou dobu platnosti smlouvy. Také existuje možnost pronájmu GPS jednotky, odpadne tedy počáteční investice a navíc máte záruku po celou dobu pronájmu. Jedná se tak o nejlevnější provoz elektronické knihy jízd na trhu a snížíte své náklady od prvního měsíce používání systému.

Další článek