Domovská stránka » Podnikání » FIREMNÍ VOZY JE POTŘEBA FINANCOVAT CHYTŘE
ADVERTORIAL

Jiří Olša, vedoucí dealerského prodeje a brand managementu ve společnosti Volkswagen Financial Services, odpovídá na otázky ohledně možností financování nových vozů.

JIŘÍ OLŠA

Brand manager Volkswagen Financial Services

Jak se má podnikatel, doposud zvyklý automobily kupovat za hotové, zorientovat v nabídce autofinancování? 

V současné době jsou na trhu dostupné tři hlavní metody financování automobilů, a to operativní leasing, klasický úvěr a úvěr s poslední navýšenou splátkou. Dříve populární finanční leasing už dnes nahradily modernější metody financování.

Velký úspěch u klientů zaznamenává například náš úvěr Financování CHYTŘE, který klientovi nabídne výrazně nižší měsíční splátky, než je u úvěrů běžné. Umožňuje mu to tzv. poslední navýšená splátka ve výši 20 až 60 % z ceny vozu. Tu pak může na konci smluvní doby zaplatit jednorázově ze svých úspor nebo vůz prodat a ze získaných prostředků poslední splátku uhradit. Splátku může také rozložit anebo může využít garance odkupu vozu leasingovou společností.

Výběr konkrétního produktu pak už záleží hlavně na přáních a potřebách jednotlivých klientů.

Velký úspěch u klientů zaznamenává například náš úvěr Financování CHYTŘE, který klientovi nabídne výrazně nižší měsíční splátky.

Rozšiřte svou firemní flotilu o vozy libovolné značky a klikněte ZDE

Pro koho je vhodný operativní leasing a pro koho úvěr?

Roli hraje předmět podnikání, potřeba vůz vlastnit, ale i klientovo přání, resp. dobrá zkušenost s tou či onou metodou financování. Zatímco v případě úvěru je klient vlastníkem vozu od podpisu smlouvy, operativní leasing můžeme laicky popsat jako dlouhodobý pronájem. Klient při něm platí měsíční splátky, využívá vůz tak, jak je zvyklý, ale po celou dobu jej vlastní leasingová společnost. Po vypršení smlouvy pak vůz vrátí a může přejít na novější model. Stále tak v podstatě jezdí v novém. Mezi výhody financování patří lepší možnost plánování cash flow a předcházení neočekávaným výdajům. Součástí měsíční splátky je v obou případech i kompletní pojištění.

A další služby jako servis nebo správa vozového parku? 

Ty si pak lze navolit dle individuálních přání a potřeb. Jednou z nejpopulárnějších doplňkových služeb je dlouhodobě tzv. servisní balíček, tedy předplacený servis. Jeho hodnota se naplno ukázala nedávno, kdy ceny náhradních dílů rostly raketovým tempem. Klienti s předplaceným servisem se zvyšování cen pohodlně vyhnuli.

Máte vozový park a chcete mít jeho správu i náklady pod kontrolou?

Liší se nějak nabídky financování pro SME klienty a velké firmy?

Co se týče rozsahu a úrovně služeb, tak minimálně. Pro střední a malé firmy máme k dispozici širokou prodejní dealerskou síť, která dokáže ideálně zkombinovat vhodný vůz s optimální formou financování. Právě to, že lze vše řešit na jednom místě, vnímáme jako nejvyšší přidanou hodnotu pro klienta.

Název společnosti Volkswagen Financial Services na první pohled evokuje, že financujete především vozy z koncernu Volkswagen, je to tak?

Koncernové vozy tvoří většinu, v první polovině roku jsme ale spustili tzv. multibrandové financování. Malým i velkým nadnárodním firmám tak nyní dokážeme zajistit financování osobních a užitkových vozů bez ohledu na jejich značku.

Další článek
Domovská stránka » Podnikání » FIREMNÍ VOZY JE POTŘEBA FINANCOVAT CHYTŘE
Podnikání

Kvalitní hotel, dobré jídlo a klimatizovaný sál jsou základ dobré konference nebo obchodního jednání. Není ale stejně důležitá cesta? Naštěstí může díky třídě Premium Economy dnes létat v maximálním pohodlí každý z pozvaných.

MICE je zkratka z anglických slov Meetings, Incentives, Conferencing & Exhibitions. Česky se překládá jako Setkání, motivace, konference a výstavy. Někdy se jí také říká prostě kongresová turistika. Zažil ji každý, kdo někdy letěl na mezinárodní pracovní schůzku, brífink nebo třeba obchodní jednání. A jen málokdo na takovou cestu nerad vzpomíná. MICE turistika je totiž vždy spojená s vysokou úrovní služeb. Ať už je to ubytování, stravování, konferenční prostory nebo večerní program, vždy by měla minimálně příjemně překvapit.

Delegáti a pořadatelé MICE akcí to dobře vědí a umí naplánovat celou konferenci či jednání ke spokojenosti všech pozvaných. Stejně tak ale musí umět udržet náklady na uzdě. Aby nemuseli šetřit na kvalitě, využívají často partnerství s hotely či kongresovými centry.

Jak na dopravu?

Není to ale jen o ubytování a aktivitách, nýbrž také o cestování. Například Lufthansa Group nabízí delegátům možnost spolupráce, která jim umožňuje nakupovat letenky pro účastníky akce za výhodnější cenu. Kromě toho nabídne flexibilní rezervace letenek pro případ nečekaných změn. Netýká se to přitom pouze linek, které provozuje přímo Lufthansa. Díky mezinárodní spolupráci lze v programu využívat například i letů Austrian, Air Canada, Air China, ANA, Brussels, Eurowings, LOT, SWISS nebo United.

Nízká cena, prémiový komfort

Další výhodou je kupříkladu možnost objednat účastníkům akce sedadla třídy Premium Economy. Lze je pořídit za příznivou cenu a nabídnou mnohem lepší komfort. Cestující mají až o polovinu více prostoru. Mohou si nechat odbavit dvě velká zavazadla, jídlo jim stevard či letuška naservíruje důstojně z porcelánu. Na letišti navíc získají vstup do vybraných lounge Lufthansa Group.

Takové partnerství nepřináší užitek jen cestujícím, ale i pořadatelům. Mohou s ním dosáhnout na skvělé ceny a přátelské podmínky pro případ nečekaných změn či rušení letů. Navíc se zbaví poplatků zprostředkovatelům a v neposlední řadě mohou sbírat body. Ty pak mohou vyměnit za letenky, rezervace lepších míst, VIP služby nebo také půjčení auta přímo na letišti.

Výhody partnerství s aerolinkou:

  • Výhodné ceny letenek
  • Úspora celkových výdajů
  • Lety po celém světě
  • Vysoká míra flexibility
  • Okamžitá dostupnost letenek
  • Výběr třídy podle vlastních možností

Více se dočtete na www.partnerplusbenefit.com

Další článek