Domovská stránka » Podnikatelské trendy » JAK ZVLÁDNOUT FIREMNÍ AUTOMATIZACI EFEKTIVNĚ A UDRŽITELNĚ?
ADVERTORIAL

Rozšiřování procesu automatizace a zavádění nových technologií neznamená jen vysoký nárůst firemních rozpočtů a překotné změny. Společnost DEMCAK s.r.o. dokazuje, že i zásadní inovace mohou být udržitelné, logické, efektivní a úsporné.

MICHAL DEMČÁK

zakladatel a ředitel firmy DEMCAK s.r.o.

Firmy, které drží krok s dobou, prochází masivním vývojem a automatizací. Jaká řešení jim poskytuje vaše firma?

Naše firma funguje jako integrátor celostního systému, který vedeme od návrhu řízení, dodání senzoriky, automatizace až po servis. Specializujeme se na modulární přístup, který umožňuje efektivní nasazení technologií dle individuálních potřeb a možností každé firmy. Mýty o nákladné automatizaci jsou pryč. Doba je nakloněná modularitě, která přináší možnosti efektivního nasazování technologií podle potřeb každé firmy. Investici si tak firma rozloží a svou automatizaci si staví jako stavebnici postupně.

Udělejte první krok k inovacím a klikněte ZDE

Proč by měly firmy automatizovat výrobu i budovu současně?

Automatizace výroby a budov současně je klíčová pro ochranu strojů a zaměstnanců. Zároveň zajistí snížení nákladů na spotřebu surovin a energie. Systémové propojení výroby a budovy umožňuje efektivní monitorování a správu vstupů a výstupů, čímž zajišťuje, že technologie pracují společně, a ne proti sobě, což vede k lepší efektivitě a bezpečnosti.

Jaký je postup poté, co firma vyplní kontaktní formulář na vašich webových stránkách?

Po vyplnění kontaktního formuláře nabízíme firmám 14denní bezplatnou zápůjčku našeho systému KOLEGA. To umožňuje shromáždit potřebná data pro nastavení logiky a poskytuje konkrétní informace o úsporách, kterých lze u zákazníka dosáhnout. Tento přístup prokazuje naši důvěru v systém a jeho schopnost generovat úspory, často v rozmezí desítek tisíc až desítek milionů.

V době, kdy trh nabízí mnoho systémů pro sběr dat, ale ne data, která řídí automatizaci v reálném čase, se zákazník po testovacím období z 99 % vždy rozhodne pro integraci našeho systému, protože reálně vidí, kde šetří. Systém současným specialistům pomáhá zvládat pracovní úkoly a uvolní jim ruce pro jiné činnosti. Také je nutné dodat, že náš systém doplní zákazníkům jejich stávající technologie, případně je propojí a díky tomu jim ušetří miliony. To přináší do firem udržitelný přístup k prediktivní údržbě, kdy není potřeba vždy vše vyhodit a vyměnit, ale lze to doupravovat a doplňovat.

U systému KOLEGA nabízíte doživotní servis. Co si má pod tím zákazník představit?

Náš doživotní servis znamená neustálé inovace softwaru a doplňování aplikace a portálu o nové funkce. Klíčové je, že monitorujeme funkčnost dodaných technologií a v případě závad jsme ihned informováni, stejně jako naši zákazníci, prostřednictvím notifikací. Tento 24/7 servis je zárukou bezpečnosti a spolehlivosti. Logika ochrany a servisu je základem našeho přístupu a závazku vůči zákazníkům, se kterými tvoříme doživotní partnerství.



Další článek